The Server Transfer is disabled since weeks, decay timer is disabled again after 2 days on. Can we get a little info what the plan is, if therer is intend to change or anything.
Das würde ich gerne auch wissen,auf X-box ist daa selbe spiel leider![]()
The Server Transfer is disabled since weeks, decay timer is disabled again after 2 days on. Can we get a little info what the plan is, if therer is intend to change or anything.
Das würde ich gerne auch wissen,auf X-box ist daa selbe spiel leider![]()