Finding Body Vaults

Do acid arrows kill bodies even if they have been logged out for weeks and are no longer “visible” on the server? I just read on another forum that this is possible. Is this true?

Con el ultimo update, ya no hay body vaults.
Al menos eso me dijo una amiga, donde un clan entero se fue del servidor y todos hicieron body vault, despues del update, mi amiga encontro todos esos cuerpos visibles en el piso y recogio todo loot.

Respecto a tu pregunta de las flechas acidas, una vez intente encontrar un body vault arrojando de todo tipo de flechas (acidas, de veneno, explosivas) y nunca pude ver el cuerpo ni su barra de salud.
Yo sabia exactamente donde estaba su cuerpo, porque estabamos persiguiendo a ese body vault y de repente el servidor se cayo (el body vault tiro el servidor). Estoy un 98% seguro de que las flechas no funcionan o no funcionaban para encontrar/matar body vaults. PD: Espero se entienda lo que quiero decir.
Saludos

1 Like

Yeah I understood what you said. On pc you cannot body vault but on console after 7 days the body disappears from the server. You can still body vault as long as the body hasn’t been found in 7 days. As for the arrows someone told me I could find body vaults by shooting acid arrows where I think a body is at. I have and I’m not seeing a life bar or any signs of a body. So I’m thinking it’s not working either like you said. Thanks though.

1 Like

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.