Glitch undermash

Ignasis hi all right, the game conan exiles makes 1 year every day, and it has a server at 4501 that has no access limit based on maps, at location A1 I have proof, the server name is Nightmare-BR, they are born in the desert at location F3 when they want to leave limbo everyone is born there in F3 there is a safe in the desert respaw and there are blocks of them on the indivisible wall You need help because this is against the rules of our beloved conan exiles thanks in advance

Follow instructions within on how to create a report.

I don’t think he will be able to understand all of that, come on…

@Riangomescunha:

Pelo seu nome, posso asumir que voce fala portugués ou espanhol? Se e assim fala pra mim o que voce quis dizer no seu post que eu faço a traduçao, ta difícil entender a messagem meu caro.

Por tu nombre, puedo asumir que hablas portugués o español? Si es así, dime que fué lo que quisiste expresar mas arriba en tu post que yo lo traduzco, está difícil entender lo que quisiste expresar estimado.

1 Like

Not my rules. This is Funcom’s policy. You can take it up with them.

Just change server, reports are useless because Funcom’s policy is to: “just don’t do anything” :slight_smile:

I was not refering to the rules, It’s because he’s clearly not an english speaker. Be nice with the ones that does not understand your language too…

1 Like

I’ve seen worse with natural speaking English users. I cannot be expected to know what a user’s language is. The rules and instructions that Funcom requires a user to read and fill out is in English only. Not sure what else you expect me to do, I didn’t insult the poster, I merely provided the information that Funcom themselves ask people to read. I’ll refrain from helping in the future.

Obrigado sou brasileiro pode traduz para mim?

Sim, eu posso. Mas eu nao entendí bem o problema, e com um servidor privado? A funcom so tem controle sobre os oficiais, se o problema for com um privado tem que falar com a staff do server.

Meu problema é no servidor oficial 4501 tem um clã em.uma base no limbo estão usando trapaça no jogo quero denúnciar eles para serem banidos pode me ajudar amigo obrigado

My problem is in the official server 4501, which is a clan in. A base in limbo, using a trap in the game, I want to report them to be banned, you can help me friend thanks

Ta bom, mas, primeiro voce tem que ter provas pra banir alguem, eu mesmo fiz banir gente que fazia o mesmo em PC, mas tem que tirar fotos ou vídeos, voce tem ou pode conseguir?

Sim eu já tenho as fotos e os vídeos como faço para mandar essas provas

Yes, I already have photos and videos how to send these proofs

Manda uma messagem pra @Ignasis ou @Hugo com essas provas, o nome do server e o nome do cla/pessoa que voce quer fazer o reporte, se na foto ta o nome e o server melhor ainda.

Como que eu faço para mandar as provas porque diz que não tenho permissão para isso

How do I send the evidence because it says I am not allowed to do that

Voce tem que mandar uma DM pra algum dos caras que passei o nome mais acima, e so clicar no nome e depois clicar donde diz “messagem” pra mandar uma DM pra cualquer um de eles.

also be aware of

If you don´t know how to write a DM follow the Guide below

On the first Picture cklick on Ignasis Name

Second Picture click on “Message”

On the Third Picture
by 1 fill out with a subject
by 2 fill out with your Massage
by 3 cklick to send the Massage