Hunamans Grotto Bug

Im sorry if what I wrote offended you, it wasn’t intended to be in offence. I understand that English may not be your first language, I just want to thank you for your time and support with fixing this issue :blush:

2 Likes

Thank you for your report @MrCaptainPickles, we’ve relayed this information to the developers.

5 Likes

Gros lag aux Obélix après téléportation entrée et sortie de donjon gros bug grotte pour obtenir des gorille gros bug impossible d’avoir un gorille yéti et autres le jeu est entrain de devenir injouable après la MAJ du 30 janvier 2020.

J’aimerais une réponse assez rapide car si je continu a buguer je dégage le jeu de ma console trop de bug tue le jeu. Et je suis dans un serveur pve officiel

This is still broken I tried last night and it did the same thing to me. Enter hearts message says I got option/boon but hearts still in my inventory.

1 Like

Actually, the patch from 26.08.2019 cut the rate of gorillas from 100% to 20%.

The chest in Hanuman’s Grotto will now grant pets 20% of the time instead of 100% of the time. If a pet is not given out, Hanuman’s Gift (potion) will be granted instead.

Did anyone get a potion, or did they just keep the hearts?

Same for me also Thrall disappears …

1 Like

Nope still broken…

J’ai tellement de coeur que je peux faire une armée de gorille problème non resolu ça prend la tête de jouer a un jeu bloqué je ne vais même pas dans les donjons ça doit être tt pété Hanuman a quitté la grotte ça fout la mort… c’est pour quand le retour d’Hanuman dans sa grotte je veux mes gorilles et yetis wech faut pas se moquer de nous vous avez sois disant fait une mise a jour de mise a niveau des plateformes vous avez pété mon accueil c’est très nul merci funcom de faire vite un vrai nettoyage des serveur officiel. Server #3025 pve tout cassé les grottes, téléportation, combat, donjon, et encore tellement de chose qui ne vont pas le problème n’est pas résolu et tellement ça me soul je vais quitter le jeu.

Happens to me as well. Do not receive any items for hearts at the grotto.
At least you don’t lose the hearts when you try to trade them in.
Imagine if you tried to trade in hearts, received nothing AND had all the hearts disappear.

I went to the grotto with about 40 different hearts. After a few trade ins I realized I wasn’t getting anything. But I thought I was also losing hearts for nothing, but fortunately that doesn’t happen. It took me a few minutes to realize I still had ALL my hearts in my inventory. Whew!

Yep I experienced this as well. Updating to the critical patch now to see if that helps but it didn’t list this problem being solved so we will see.

No mention of that or a few other things like falling through stairs and foundations.

1 Like

Does not seem to be fixed but as someone said" it wasnt in the patch notes" as a fixed issue. I am sure it will happen soon. Official 3504 is where I be. I may have to try pvp 1 day.

Broken for me too. Had a heart of hero and the dude’s heart and it wont take either heart while showering me with graphics of all the wonderful things I could have… at least I still have the hearts.

Bon et bien le problème d’Hanuman n’est pas réglé je compter prendre l’extension mais rien alors je n’acheterai pas le pack d’extension saison 2 je ne dépenserai plus 1 cents pour Conan j’ai passé tellement de temps sur le jeu que je n’arrive plus a jouer a ce jeu trop de bogue et la je parle que de Hanuman allez faire un tour du côté de la tour des chiroptères gros bogues aussi sans compter la multitude d’autre bogue une mise a jour qui a bousillé le jeu et sa jouabilité vous comptez le régler quand le problèmes ? Parce que ça fait 3 mois que l’on est en 2020 et a un moment il faut satisfaire les gamer et non pas les censurer parce qu’ils expriment un ras le bol on dépense de l’argent et du temps dans ce jeu au moins faites un minimum d’effort rendez le lisse et jouable reglez les souci a patcher mais faites le pour de bon que l’on puisse aimer rejouer a ce jeu. Je conseil au gamer de patienter avant d’investir des € ou des $ pour le moment le jeu est devenu très moyens voir en dessous de ce qu’il valait avant la MAJ.

Weeks later and it is still broken. I wish i would have known before I walked all the way across the map. I lost stuff to come down here and your super glitchy game is broken. suprise suprise.

Still broken as of feb 25th and rubber banding still is in ps4.

2 Likes

Still broken??

Appears the issue still stands. Hopefully the Devs will address this issue during the next update.

This bug is one I assume will be there until the next version hits.

1 Like