Hunamans Grotto Bug

No mention of that or a few other things like falling through stairs and foundations.

1 Like

Does not seem to be fixed but as someone said" it wasnt in the patch notes" as a fixed issue. I am sure it will happen soon. Official 3504 is where I be. I may have to try pvp 1 day.

Broken for me too. Had a heart of hero and the dude’s heart and it wont take either heart while showering me with graphics of all the wonderful things I could have
 at least I still have the hearts.

Bon et bien le problĂšme d’Hanuman n’est pas rĂ©glĂ© je compter prendre l’extension mais rien alors je n’acheterai pas le pack d’extension saison 2 je ne dĂ©penserai plus 1 cents pour Conan j’ai passĂ© tellement de temps sur le jeu que je n’arrive plus a jouer a ce jeu trop de bogue et la je parle que de Hanuman allez faire un tour du cĂŽtĂ© de la tour des chiroptĂšres gros bogues aussi sans compter la multitude d’autre bogue une mise a jour qui a bousillĂ© le jeu et sa jouabilitĂ© vous comptez le rĂ©gler quand le problĂšmes ? Parce que ça fait 3 mois que l’on est en 2020 et a un moment il faut satisfaire les gamer et non pas les censurer parce qu’ils expriment un ras le bol on dĂ©pense de l’argent et du temps dans ce jeu au moins faites un minimum d’effort rendez le lisse et jouable reglez les souci a patcher mais faites le pour de bon que l’on puisse aimer rejouer a ce jeu. Je conseil au gamer de patienter avant d’investir des € ou des $ pour le moment le jeu est devenu trĂšs moyens voir en dessous de ce qu’il valait avant la MAJ.

Weeks later and it is still broken. I wish i would have known before I walked all the way across the map. I lost stuff to come down here and your super glitchy game is broken. suprise suprise.

Still broken as of feb 25th and rubber banding still is in ps4.

2 Likes

Still broken??

Appears the issue still stands. Hopefully the Devs will address this issue during the next update.

This bug is one I assume will be there until the next version hits.

1 Like

Your thrall will sometimes be on the dunes above the cave. If you go further into the back of the cave, the thrall will come down.

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.