Make Items Functional and Useful... and stop killing the "Player Economy"

:expressionless:

Sleeping Furs that don’t work like bedrolls or beds… that you took our money for.

Blacksmith benches that won’t make advanced weaponry… that you took our money for…

For Crom’s skake… Make items functional and usable throughout our experience in Conan Exiles.

And don;t get me started on you killing the player economy by not allowing those who purchased itmes to make them for others in game without both owning them… you are counting your pennies while the dollars pass you buy when you inhibit the community.

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Funcom und der Support macht immer mehr Spielern das Spiel kaputt. Auch ich habe erst vor kurzem erfahren wie egal man denen ist, vorallem als jahrelanger treuer Spieler. Hauptsache Geld kassieren und sich rausreden in allem wo Funcom ein Fehler macht…

Ist das nicht mittlerweile überall gängige “Geschäftspraxis”? Ich frage für einen Freund. :wink:

So einen miesen Support wie bei Funcom hab ich bis jetzt nur bei Freenet erlebt. :sweat_smile: Aber ja viele wollen nur ihr Geld da und Spieler sind egal solange das Geld fließt…

Willkommen bei Conan Exiles, das EINZIGE spiel, bei dem mich weder der Schwierigkeitsgrad noch die Spielmechanik (Gegner, Umgebung) töten, sondern das Spiel SELBST - durch grottenschlechte Performance (Du wurdest durch 1 FPS getötet, verursacht durch Lag auf DEINER Seite des Bildschirms, während die Zeit - und somit die Gegner, welche auf Dich einschlugen - auf dem Server regulär weiterlief… Man könnte fast meinen, das Spiel wird von Berlin aus gewartet haha.
Bleib sauber & lass Dich ned stressen. :blush::pray:

Agreed 100%. It’s just incredibly petty to set things up so a player can’t craft the things they gave FC money for, for other players who may not have them. And here’s why. If someone doesn’t want to, or can’t, pay for these items from the cash shop they aren’t going to. Period. Not being able to get them through other players isn’t going to change that. But if you enable players to craft these items and give them to others, if the receiving player CAN afford them then having them around will generally actually encourage them to then buy them for themselves. Because if you “bought” 4 chairs from Barbarian Bob and now you need 2 more but Barbarian Bob has quit playing or is on vacation the frustration of that is a lot more likely to make you spring for the item from the cash shop yourself. Out of sight is out of mind. But seeing those 4 chairs sitting in your build and you realize you really “need” 2 more is going to go a lot further towards convincing you to buy.

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I remember the times, when certain crafters had unique recipes and everything was traded on the server. That was actually fun

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The marketing method is irritating. I am really upset that i bought Crom coins for my sons account just because i cannot share with him the blue horse (nightmare?).
Of course the boy buys bull… all this time because the horse will probably show up for 24 hours when we get our gaming break…
Why he cannot mount it ???
It’s a horse !!!
Please Funcom don’t let Tencent rule your game, your mentality is something we adore all these years, step your foot on it, take back the control!

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Stress ist da nicht mehr vorhanden denn die haben es geschafft mir die Freude an dem Spiel komplett zu nehmen. Mega ist auch man bekommt eine Sperre für den Verstoß an einer Richtlinien wo die selber schreiben das man den Geist dahinter verstehen soll und sich nicht wörtlich dran halten soll und wenn man dann wissen will was von dem gebauten dagegen verstoßen haben soll da man nix in den Richtlinien dazu findet bekommt man nur ausreden und wird wie das letzte behandelt.