Battle passe 1 age of war

J’ai pris le Passe de combat à la sortie du chapitre 1 de Age of War et suite à la mise à jour du chapitre 2 de Age of War j’ai eu un message me précisant que les récompenses du Passe de combat précédent ont été ajouté à mon compte à l’exception des pièces de Crom mais lorsque je vais dans l’onglet savoir et dans le sous-onglet savoir ancestral mais je n’y vois aucune des récompenses du Passe de combat précédent.

I took the Battle Pass when Age of War Chapter 1 was released and following the Age of War Chapter 2 update I got a message telling me that the rewards from the previous Battle Pass were added to my account except for the Crom Coins but when I go to the knowledge tab and the ancestral knowledge sub-tab but I don’t see any of the rewards from the previous Battle Pass.

Greetings @Daluix and welcome to the forums!

Regarding this situation, please reach out to our team over at Zendesk so they’re able to provide you with more accurate information on this.

Thank you!

This topic was automatically closed 14 days after the last reply. New replies are no longer allowed.