关于我发布的帖子—使用特别方法停止battleye服务 ,可以无be进行游戏并且开外挂的反馈

关于我发布的帖子—使用特别方法停止battleye服务 ,可以无be进行游戏并且开外挂的反馈,

我想说的是为什么没有人回应我 我再次反馈一次 在游戏里 有battleye的服务器,在创建人物的时候 ,可以在进程里面关闭battleye服务,这样游戏就是没有be保护的情况呢。在游戏中,就可以使用任何外挂黑客软件,虽然说人物一旦死亡 就会被踢出服务器,但是可以使用一些办法让自己不会被踢出服务器。可以无限的在游戏里面使用黑客软件。

操作流程是 进入一个没有创建人物的服务器 然后进程里面关闭battleye服务 就可以在没有be的情况下进行游戏,这种情况可以持续到人物死亡 然后被踢出服务器 但是通过一些方法 可以达到不会被踢出服务器,我反馈的是希望游戏方 解决这个问题 使即使是创建人物 关闭be也会被踢出服务器,

我在我的另外的一个帖子也反馈了这个问题 甚至给了视频操作 但是失望的官方没有理我。甚至是不审核我的帖子,非常失望,

About my postings - using special methods to stop the battleye service, you can play without the be and open the plug, I want to say is why no one responded to me once again I feedback once in the game there are battleye server in the creation of characters When you can close the battleye service in the process, the game is not protected. In the game, you can use any hacker hacking software, although the character will be kicked out of the server once it dies, but there are some ways to keep yourself from being kicked out of the server. Unlimited use of hacking software in the game. The operation flow is to enter a server that does not create characters and then close the battleye service in the process to be able to play without be. This situation can persist until the character dies and then is kicked out of the server but by some means can not be kicked. Out of the server, my feedback is to hope that the player solves the problem so that even if the character is created close be be kicked out of the server, I also feedback this question in my other post even gave the video operation but the official disappointed not Take care of me. Even not reviewing my post, I was very disappointed.

Om mine innlegg - ved hjelp av spesielle metoder for å stoppe battleye-tjenesten, kan du spille uten å være og åpne pluggen, jeg vil si er hvorfor ingen reagerte på meg igjen Jeg tilbakemeldinger en gang i spillet er det battleye-server i skapelsen av tegn Når du kan lukke battleye-tjenesten i prosessen, er spillet ikke beskyttet. I spillet kan du bruke noen hacker hacking programvare, selv om karakteren vil bli sparket ut av serveren når den dør, men det er noen måter å holde deg fra å bli sparket ut av serveren. Ubegrenset bruk av hacking programvare i spillet. Operasjonsflyten er å skrive inn en server som ikke lager karakterer og deretter lukke battleye-tjenesten i prosessen for å kunne spille uten å være. Denne situasjonen kan fortsette til karakteren dør og deretter blir sparket ut av serveren, men på noen måter kan ikke sparkes. Ut av serveren min tilbakemelding er å håpe at spilleren løser problemet, slik at selv om tegnet er opprettet nær, bli sparket ut av serveren, tilbakemelding jeg også dette spørsmålet i mitt andre innlegg, selv ga videooperasjonen, men den offisielle skuffet ikke Ta vare på meg. Selv ikke gjennomgå posten min, ble jeg veldig skuffet.

Jeg er kinesisk Denne tilbakemeldingen bruker jeg oversettelsessoftware. Det kan ikke være klart. Vennligst bruk kinesisk som standard

I am a Chinese This feedback I use translation software. It may not be clear. Please use Chinese as the standard

I love this game and I don’t want him to be destroyed. This thing is where many developers are sold to make money. But I gave it back to the official without compensation. However, the official lack of action. I am very disappointed. Very disappointed. Super disappointed.