Port:
Eu jogo no servidor 2208 PvE - C america latina desde 2020, tenho mais de 600 horas de jogo, bases, lacaios, passe de temporada e itens comprados no bazar.
O servidor 2208 esta fora do ar faz mais de 1 semana.
Qual a previsao de retorno do servidor, e se eu vou perder tudo q eu tinha no server, meus itens, as bases do clã, lacaios?
Preciso de uma posição séria da funcom diante da comunidade q ja registrou em outro post a ausencia desse mesmo servidor, no entanto responderam que o servidor iria retornar em poucas horas, mas ja fazem mais de 10 dias que o servidor esta fora do ar.
Qual a resposta correta para a sua comunidade funcom ?
Eng:
I have been playing on the 2208 PvE server - Latin America since 2020, I have more than 600 hours of game time, bases, minions, season pass and items purchased at the bazaar. Server 2208 has been down for over 1 week. What is the expected return date for the server, and if I’m going to lose everything I had on the server, my items, clan bases, minions? I need a serious position from Funcom towards the community that has already noted in another post the absence of this same server, however they responded that the server would return in a few hours, but it has been more than 10 days since the server has been down. What is the correct answer for your funcom community?