I’ve been playing solo since I knew the game ( 2-3 years old )
And I never wanted to play multi, knowing that even if I did, I would play alone…
I had the pleasure of discovering the dlc “Blood and Sand” last weekend, which allows for the construction of the arenas,
and for once I really appreciated the content of this dlc !
( for constructions ).
But playing alone, is does not disturb me, even though I know that much of the game is created for playing in multi, wouldn’t it be nice to be able to force ennemy npc to fight your slaves in an arena?
Other than capturing a character to become a slave, why not make it a gladiator like Conan himself?
Building the arenas would make sense…
Blood and glory!
After nothing prevents to invite players,
but for me who prefers to play alone,
for discover the world of Conan Exiles at my rythm, when I want it, and especially without having buildings glued to mine …
it is clear that I prefer to play solo,
and that suddenly unless invite a hord which would come from a purge,
I do not see what would serve an arena, except for the decorative side …
And first, overall improve all npcs in game.
( Behavior, raciale appearance, etc )
( le récapitulatif si mon anglais est trop mauvais : )
Je trouve le Dlc " Blood and Sand " magnifique, au niveau des constructions, mais pour moi qui préfère une expérience solo il est plus simple pour moi de jouer seul, malgré qu’il m’arrive de jouer à des mmos, ( Jeu Massivement Multijoueur ) comme Guild Wars 2, TESO, etc, malgré que Conan Exiles ne soit pas un mmo, mais juste un jeu de survie en ligne ou l’on peut jouer en pvp/pve/pve conflict.
Il y a toujours ces aspects similaires aux autres jeux en ligne, le pvp ou le pve, plus tout ce que l’on retrouve dans les jeux de survie, comme Ark, Rust, etc…
Donc serait il trop compliqué pour une expérience solo, et même multi, d’avoir la possibilité de forcer des exilés à combattre dans une arène ? au lieu de tout le temps les envoyer à la roue de la souffrance ?
Mais je pense qu’il serait mieux, premièrement, d’améliorer les personnages du jeu, de manière globale.