Did they fix hanumans grotto bug where you wouldn’t receive the pet
Thanks Everyone.
No
Thank you so much… i found it in history tab…
me too
Still locked, but atlest you are not stuck for 5m. Ust do a dodge.
@evomik82 went online with both of my characters tonight one wasn’t stuck at all second required a single roll. First was outdoors later indoors. Ps4 private gportal server. Have equipped a 2 handed weapon to get loose before.
Thanks you for the fast work on fixing the falling through the world random deaths. Keep up the great work.
Trop de bogues le jeu est injouable pas de hanuman tjrs en vacance la tour des chiroptères impossible de faire le bâtons le jeu me gonfle comme jamais ça devient injouable vraiment. Patcher pour résoudre tt les problèmes et non pas pour une poignée de gens VIP qui demande un patch et patch pour eux il faut plus qu’une mise a jour la il faut embaucher des gens compétents et qui porte attention a tte les demandes et pas pour quelques bogues tt les bogues créé par votre MAJ nous dérange et sans exception donc patch tout les bogues pas seulement un ou deux les gens paye des extension + le jeu jusqu’à presque 100€ d’achat pour aller faire rien je vais quitter le jeu si ce n’est pas réglé mon clan au complet a quitté conan super la communauté funcom a 2€ personne va se bouger pour régler vos problèmes c’est quoi le souci c’est le patron ou les mec qui servent a rien pour régler notre problème de gamer un jeu lisse clean sans bogue ou l’on peu s’amuser sans rencontrer un bogue encore et encore ras le bol de funcom voleur!!! Et je suis dans un serveur officiel PVE #3025 inadmissible des bogue dans des serveurs officiel si votre intention est de faire partir les joueurs et bien bravo vous êtes entrain de réussir !!!
Hello everyone! After this update I can peak inside walls when in first person view!
Stacks of inventory disappearing between craft stations, fridges and boxes. Lost all our Exotic Feast last night in 2 seperate fridge moved.
Random items not showing in inventory still, this has been months of this one.
Last wave of Rock Noose purge was mainly under ground near The Pocket, 2 nights ago with dead Thralls disappearing into the under mesh as well.
Hello @SquirrelFluff, to report issues please open one topic for each distinct issue following these guidelines and sharing as many details as possible:
Yeah, I get you. It’s just a neurotic thing from my part haha.
Bon et bien le problème d’Hanuman n’est pas réglé je compte prendre l’extension mais rien alors je n’acheterai pas le pack d’extension saison 2 je ne dépenserai plus 1 cents pour Conan j’ai passé tellement tellement de temps sur le jeu que je n’arrive plus a jouer à ce jeu trop de bogue et la je parle que de Hanuman allez faire un tour du côté de la tour des chiroptères gros bogues aussi sans compter la multitude d’autre bogue pnj qui se téléporte pendant un combat ect ect … une mise à jour qui a bousillé le jeu et sa jouabilité vous comptez le régler quand le problème ? Parce que ça fait 3 mois que l’on est en 2020 et a un moment il faut satisfaire le joueur et non pas les censurer parce qu’ils expriment un ras le bol on dépense de l’argent et du temps dans ce jeu au moins faites un minimum d’effort rendez le lisse et jouable reglez les soucis a patcher mais faites le pour de bon que l’on puissent aimer rejouer a ce jeu. Je conseil au joueur de patienter avant d’investir des € ou des $ pour le moment où le jeu est devenu très moyen voir en dessous de ce qu’il valait avant la MAJ
Does anyone know when the new update will come out that there testing on PC now where you can find ur thralls all over the place now really looking forward to this
Rubber banding was not fixed it still happens everytime you port whilst haulin a knocked out thrall. Rope heads to heavens. Dont put notes out that are not true. For the love of god conduct product tests for your " fixes" before you ever post we fixed xy or z. Sitting here just upgrading the kingdom and my purge meter is full, np im prepared for it. What im not prepared for is checking my log and seeing purge started and purge ended… What are yall doin funcom. This game tech appeals to older folks who actually have credit cards.
First time playing the game since the new update, Wouldn’t update, reinstalled the game, Lagged like hell on sp. Reinstalled again. Lags on load of game. tested to see if other games lag, in case it was my ps4, Game causes my entire ps4 to lag. i have a ps4 slim, bought maybe a year ago brand new.
SHIELDS? Can we get an estimated time to properly restore all SHIELDS armor stats to your character’s armor points? As well as the Scorpion Ward NOT adding the +100 to armor & its own 25 or so armor points.
This glitch has been around for at least 2 patches now I believe; mentioned by Funcom folks but so far not repaired.
Reduced damage multiplier of 1h maces first attack (from 2 to 1.33)
Reduced damage multiplier of 1h axes first attack (from 1.5 to 1.33)
This is so fking shiat, stop ruin PvP
Ever since this update I have been losing my death loot!!! I have all steel tools and fairly high level armor so it’s A LOT of my time wasted!!! Please please fix this!
(Don’t know if it’s important, but I play in offline single player)